.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور قبض برق24 ساله و واكنش شركت توزيع برق

روابط عمومي شركت توزيع برق غرب مازندران با ارسال نمابري به دفتر خبرگزاري فارس در مازندران نسبت به خبر "صدور قبض برق پس از 24 سال در كلاردشت" واكنش نشان داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس ، شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران در توضيحات خود آورده است: پس از تغيير مديريتي و بازنگري در ساختار سازماني و اتخاذ رويكرد نظارتي و بازرسي، شركت توزيع برق غرب مازندران نظارت و كنترل بر خدمات مشتركان را به صورت دقيق در دستور كار خود قرار داده كه كشف اين مورد با وجود امتناع مشترك از اطلاع به اداره برق در همين راستا صورت گرفته است.
بررسي‌هاي اين شركت نشان مي‌دهد مشترك مورد نظر در تاريخ 12 اردبيهشت سال 63 درخواست تأمين برق كرد و 22 ساعت بعد نيز يك انشعاب 15 آمپر براي واحد تجاري نامبرده داير مي‌شود، مدتي بعد مدارك و پرونده اين اشتراك مفقود و در سيستم ثبت نمي‌شود.
بروز اين خطا در ميان حجم 330 هزار مشترك اين شركت با انجام بازديدهاي وسيع و دقت در كنترل انشعابات به ترتيب در حال رفع شدن است.
روابط عمومي شركت توزيع برق غرب مازندران همچنين آورده است: بر اين باوريم يافتن پرونده‌هاي اين چنيني كه ماحصل اهتمام شبانه‌روزي تيم‌هاي فني بازرسي اين شركت بوده، موفقيتي اميدواركننده براي دسترسي به اهداف اين شركت در كاهش تلفات شبكه‌ها و استرداد حقوق بيت‌المال و دليلي بر تداوم اجراي اين رويكرد است، ضمن آنكه تاكنون موفق به كشف تخلفات گوناگون از مشتركان شده كه برابر مقررات، اقدامات قانوني معمول شده است.
در پايان نيز اظهار شده است: مبلغ صادر شده در قبض بهاي برق مصرفي اين مشترك مطابق با رقم مندرج در كنتور اشتراك مذكور محاسبه و صادر شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.